Search Handout AI
Ruim een derde van de marketeers bij bij bureaus maakt weinig tot geen gebruik van ChatGPT. Dit wordt voornamelijk veroorzaakt doordat ze nog niet volledig begrijpen hoe ze het kunnen benutten.
Degenen die ChatGPT wel regelmatig tot vaak in hun werk gebruiken, doen dat voornamelijk voor het genereren van advertenties en assets. Met deze inzichten en praktische toepassingen heeft de taskforce Search dit document voor jou samengesteld.
Auteurs: Charissa van Haalem, Dirko Borst, Klaas Schuijt en Denie Geertzen
Gerelateerde artikelen
Online video is niet meer weg te denken uit het dagelijks leven en lijkt alleen maar belangrijker te worden. De videomarkt groeit dan ook razendsnel. Om de bomen én het bos te laten zien brachten leden van taskforce Online Video het videolandschap in kaart.
Doe mee aan de enquête van de Taskforce Content!
Om ervoor te zorgen dat de taskforce aansluit op de behoeften van onze leden, horen we graag jouw mening! Vul daarom deze korte enquête in, die slechts 5 minuten van je tijd kost.
Understanding the Adoption and Application of AI in Digital Advertising Rapport
In een nieuw rapport uitgebracht door IAB Europe, in samenwerking met Microsoft Advertising, worden cruciale inzichten gedeeld over de snelle adoptie en veelzijdige toepassing van Generative AI in de digitale advertentiesector. Dit rapport