
Podcast: De Retail Media Journal Club
In de Retail Media Journal Club gaan verschillende leden van de Taskforce Retail Media in gesprek met het C-level uit de E-Commerce sector. In deze twaalfdelige podcast geven ze antwoord op de meest prangende vragen.
Seizoen 1:
Afl. 1: Luc Suykens
Afl. 2: Jorrit Steinz
Afl. 3: Itai Gross
Afl. 4: Christine Wang
Afl. 5: Tim van der Bilt
Afl. 6: Marjolein Vendrig
Afl. 7: Daniel Verheij
Afl. 8: Thijs Verheul
Afl. 9: Ernst van Niekerk
Afl. 10: Oscar Diele
Afl. 11: Anneke van Wetten-Kamphuis
Afl. 12: Nick Blom
Seizoen 2:
Afl. 1: Boj Holslag en Ferdinand Schilder
Gerelateerde artikelen
CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
AdEx Benchmark 2024 Report
The results of the definitive guide to advertising expediture in Europe are out. Download the report here.
Traditionele Search vs. AI & chatbots: Experts delen hun visie
De opkomst van AI-gedreven zoekinterfaces zoals ChatGPT, Copilot en Google's AI Overviews verandert het landschap van online zoeken. Maar wat betekent dit concreet voor de toekomst van ‘traditionele zoekmachines’ en de strategieën van adverteerders?