
Podcast: De Retail Media Journal Club
In de Retail Media Journal Club gaan verschillende leden van de Taskforce Retail Media in gesprek met het C-level uit de E-Commerce sector. In deze twaalfdelige podcast geven ze antwoord op de meest prangende vragen.
Seizoen 1:
Afl. 1: Luc Suykens
Afl. 2: Jorrit Steinz
Afl. 3: Itai Gross
Afl. 4: Christine Wang
Afl. 5: Tim van der Bilt
Afl. 6: Marjolein Vendrig
Afl. 7: Daniel Verheij
Afl. 8: Thijs Verheul
Afl. 9: Ernst van Niekerk
Afl. 10: Oscar Diele
Afl. 11: Anneke van Wetten-Kamphuis
Afl. 12: Nick Blom
Seizoen 2:
Afl. 1: Boj Holslag en Ferdinand Schilder
Gerelateerde artikelen
Black Friday is allang niet meer één dag. Het is een maand vol kortingen, campagnes en strategische keuzes. Maar dit jaar hangt er iets extra’s in de lucht: AI. Hoe verandert kunstmatige intelligentie de manier waarop consumenten zoeken en merken adverteren tijdens deze periode?
IAB Europe Releases First Impact of AI on Digital Advertising Report
IAB Europe released the first study showing how AI is being adopted, governed, and leveraged across the digital advertising ecosystem
AI verandert search – en wij zoeken mee
Friday Search Update van de taskforce Search: AI verandert het speelveld, maar de spelregels zijn nog niet duidelijk.





