
Podcast: De Retail Media Journal Club
In de Retail Media Journal Club gaan verschillende leden van de Taskforce Retail Media in gesprek met het C-level uit de E-Commerce sector. In deze twaalfdelige podcast geven ze antwoord op de meest prangende vragen.
Seizoen 1:
Afl. 1: Luc Suykens
Afl. 2: Jorrit Steinz
Afl. 3: Itai Gross
Afl. 4: Christine Wang
Afl. 5: Tim van der Bilt
Afl. 6: Marjolein Vendrig
Afl. 7: Daniel Verheij
Afl. 8: Thijs Verheul
Afl. 9: Ernst van Niekerk
Afl. 10: Oscar Diele
Afl. 11: Anneke van Wetten-Kamphuis
Afl. 12: Nick Blom
Seizoen 2:
Afl. 1: Boj Holslag en Ferdinand Schilder
Gerelateerde artikelen
In de wereld van digital advertising is Connected TV (CTV) hard op weg om een gamechanger te worden. Waar televisie ooit werd gezien als het ultieme medium voor merkbekendheid, combineert CTV de kracht van traditionele tv met de datagestuurde inzi
Op naar een succesvolle first-party data-strategie [5 belangrijke stappen]
Op 18 februari 2025 deelde Frankwatching een artikel van deTaskforce Search over de vijf stappen die je kunt zetten voor een succesvolle first-party datastrategie.
Reclame zonder lef is als cabaret zonder grappen
'Funny Business' is geen standaard industry talk, maar een oproep om reclame weer spannend te maken.