Whitepaper: AI and Copyright – Navigating Legal Challenges

Het potentieel van AI lijkt onbeperkt, en de hype eromheen wordt steeds groter. Met de lancering van generatieve AI-aangedreven tools zoals ChatGPT, Stable Diffusion, Bard, DALL-E of Speechify, om er maar een paar te noemen, omarmen bedrijven over de hele wereld deze belangrijke technologische innovatie en benutten ze creativiteit, efficiëntie en productiviteitswinst binnen hun teams. We staan echter op het punt om nog maar het topje van de ijsberg te zien met betrekking tot de potentiële verstoring veroorzaakt door generatieve AI.

Download deze whitepaper van EACA en blader door de publicatie en enkele van de meest urgente juridische uitdagingen te ontdekken die gepaard gaan met het gebruik van generatieve AI-tools en hoe instanties de risico’s in deze context het beste kunnen beperken.

Gerelateerde artikelen

Digital Ad Spend Study 2023

De digital-advertisingbestedingen zijn in 2023 met 5 procent gegroeid. In totaal besteedden adverteerders ruim 3,7 miljard euro aan digitale advertenties. Dat zien we terug in de jaarlijkse Digital Ad Spend Study.

Lees verder