Dit was the State of the Market voor (D)OOH

Afgelopen donderdag kwamen we met meer dan honderd vakgenoten samen in het kantoor van Clear Channel in Hoofddorp, om de State of the Market te bespreken voor Digital Out of Home. 

Daarbij werden we virtueel toegesproken door Adam Green, SVP Strategy bij Broadsign, Brooke Ermogenis, Founder & Head of Insights bij doohx, Benjamin Milne, Global Head of Out of Home bij dentsu, Michael Provenzano, CEO & Co-Founder van Vistar Media en Annie Rickard, Managing Partner bij OOH Capital.

Daarnaast kregen we inzichten en updates over de state of the industry door Eric Kip, Managing Director bij Global Nederland, Swantje Brennecke, Directeur JIC BRO (Buiten Reclame Onderzoek) nam ons in vogelvlucht mee door het Buiten Reclame Onderzoek en Menno van der Steen, zelfstandig Data Expert & Partner bij ONBRDNG ging in op data binnen DOOH.

Taskforceleden Marvin Vacquier Droop, CEO & Founder bij Confirm, Arthur de Groot, Director Business Development bij Broadsign en Sebastian Op het Veld, Head of Programmatic bij MyAdbooker gaven ons een update over Automatic Data Validation (ADV).

Het panel werd vertegenwoordigd door:

We vervolgden de middag met verschillende break out sessies van 

Diederick Ubels MD EMEA at Sage+Archer \ Vistar Media

Alexis COULIBALY, Programmatic Team Lead EMEA at Broadsign

Bojan Stigter, Head of Transformation at Mindshare

Marijke Wiersma, Managing Partner at Annalect


Wat een inzet van de DOOH taskforce onder leiding van Radjen van Wilsem! Dankjewel voor de mooie middag en het samenstellen van dit mooie programma. Zien we iedereen weer bij de volgende Connecting the D-OTS in het najaar? 

Bekijk foto’s van het event hieronder terug.

 

Foto's 

Gerelateerde artikelen