
Laatste kans: Effie-inzendperiode sluit bijna
De inschrijving voor de Effie Awards 2025 is in volle gang. Al meer dan vier decennia zijn de Effie Awards dé bekroning voor campagnes die aantoonbaar effectief zijn. De kernvraag blijft: wat maakt een campagne aantoonbaar effectief? Wie het antwoord in handen heeft, maakt op donderdag 13 november kans op een Bronzen, Zilveren of Gouden Effie Award.
Met inmiddels twee deadlines achter de rug en nog maar twee weken te gaan, is het nu hét moment om je cases aan te maken en in te sturen. De inzendperiode sluit op 26 augustus 2025.
Twijfel je nog over bepaalde onderdelen van je case of heb je vragen die je niet kwijt kon tijdens een van de Effie Spreekuren? Stuur ons gerust een bericht via [email protected], we denken graag met je mee.
Scoor super early bird tickets voor MarketingLive!
Op 13 november 2025, vlak voor de uitreiking van de Effies, vindt hét jaarlijkse MarketingLive! plaats. Het moment waar adverteerders, bureaus en de mediawereld samenkomen, kennisdelen en het vakgebied vieren. Laat je inspireren, doe nieuwe kennis op én breid je netwerk uit tijdens een dag vol keynotes, breakoutsessies en netwerkmogelijkheden.
Luister naar Dick & Daan van der Lecq over Merkbouwen anno 2025. Een unieke dialoog tussen vader Dick (35 jaar ervaring in reclame, o.a. bij Etcetera en DDB) en zoon Daan (bekend als @chefvanderlecq, met 1,5 miljoen maandbereik).
Olympisch kampioen, impactondernemer en verbinder Kim Lammers sluit MarketingLive! af met een energieke keynote over samenwerking, ambitie en duurzame impact – in de sport, de boardroom én jouw marketingteam.
Ontvang korting door een Super early bird ticket aan te schaffen of maak gebruik van speciale groepstickets! Bekijk de line-up en bestel je kaarten.