Met nog maar drie weken te gaan tot de inzenddeadline, is dit hét moment om een case aan te maken om jouw meest schitterende campagnes en strategieën in te zenden voor de AMMA Awards.
Stuur je werk in via onderstaande knop:
inzenden
Kom je er niet uit of heb je ergens vragen over? Wij staan voor je klaar! Neem contact op via [email protected]
Tips van onze juryvoorzitters
Wil je weten hoe je jouw inzending kunt laten opvallen? Lees deze waardevolle tips van drie ervaren juryvoorzitters!
- Juryvoorzitter in de categorie Adverteerder van het Jaar, Hatice Van Leeuwen (Mediahuis Nederland): “Maak een case met een sterk en authentiek verhaal. liefst ondersteund met beeld en geluid, waarin wordt aangetoond dat er een vernieuwende koers wordt gevaren."
- Juryvoorzitter in de categorie Beste Content- en Engagementstrategie Daan Vrijsen (Abovo Media): "Een effectieve content- en engagementcase draait om uitzonderlijke resultaten. De case moet duidelijk maken hoe een content- en engagementstrategie heeft bijgedragen aan deze resultaten. Cruciaal is de toelichting van strategische keuzes en waarom deze succesvol waren. Het gaat om focus, onderscheidend vermogen en onderbouwde resultaten met onderzoek of aantoonbaar bewijs.”
- En juryvoorzitter in de categorie Beste Gebruik van Data en Technologie, Guus Beekmans (GroupM): “Een goede case voor Data en Technologie vertelt niet alleen welke databronnen en technologieën er zijn gebruikt, maar legt ook uit WAAROM het juist zo relevant is en vooral ook HOE die data of tech is ingezet. Wat is hier bijzonder of vernieuwend aan en wat is daarvan het effect voor merk en consument? In deze categorie maken de details het verschil tussen ‘goed geprobeerd’ en echte impact!”