VIA zoekt vier nieuwe taskforce voorzitters

De taskforces zijn het kloppende hart van VIA. Hier werken ervaren professionals samen aan waardevolle deliverables, zoals whitepapers, podcasts, cases en evenementen. Met hun werk brengen zij belangrijke onderwerpen in kaart en dragen bij aan het vergroten van kennis binnen de markt.

Als voorzitter speel je samen met je taskforceleden (mensen vanuit creatie & media-adviesbureaus, digitale bureaus, media-exploitanten, specialisten en adverteerders) in op de behoeftes uit de markt. Het doel van de taskforce is om kennis te delen door verschillende projecten. Binnenkort geven de voorzitters van Smart Targeting Media, Retail Media en Consumer Insights het stokje over en blazen we de DE&I taskforce nieuw leven in.

Voor meer informatie over de rollen kun je klikken op de onderstaande links:

DE&I Voorzitter

Smart Targeting Voorzitter

Consumer Insights Voorzitter

Retail Media Voorzitter

De sluitingsdatum voor alle vacatures is 20 december 2024.

Voor meer informatie en vragen kun je altijd vrijblijvend contact opnemen met Mirjam Assink: [email protected]

Gerelateerde artikelen

Aftellen tot de AMMA Nomination Week

Donderdag 15 februari, Amsterdam – De jaarlijkse zoektocht naar de meest innovatieve en impactvolle prestaties binnen de media-industrie is vanaf deze week in volle gang nu de inzendtermijn voor de Annual of Master in Media Awards (AMMA Awards) is verstreken. Met de sluiting van de inzendingsperiode op 9 februari, begint een cruciale fase: de beoordeling van de ingezonden cases door de deskundige AMMA-jury. 

Lees verder

AMMA Awards 2024 open voor inzending

Woensdag 10 januari 2024, Amsterdam - Welk merk, media-exploitant of -bureau verdient er dit jaar een AMMA? Al 23 jaar zijn de Annual of Master in Media Awards (afgekort: AMMA Awards) dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten. Deze week is de inzendmodule geopend. Ga naar de AMMA website voor meer informatie >>

Lees verder