
Deadline implementatie TCF v2.2 verplaatst
De Transparency and Consent Framework Steering Group (TCF SG) van IAB Europe heeft naar aanleiding van feedback van leden besloten om de deadline voor de implementatie van TCF v2.2 te verplaatsen van 30 september 2023 naar 20 november 2023. Het staat deelnemers vrij om voor deze tijd al de overstap te maken naar TCF v2.2.
Na 20 november worden alle gecreëerde TC Strings op basis van TCF v2.1 ongeldig verklaard.
Bekijk het volledige bericht hier.
Gerelateerde artikelen
IAB Europe released the first study showing how AI is being adopted, governed, and leveraged across the digital advertising ecosystem
Download het Brands, Pride & Advertising-rapport
Een tweede editie van het Brands, Pride & Advertising-rapport, het jaarlijkse onderzoek van Publicis Groupe NL dat blootlegt hoe Nederland denkt over LGBTQ+ inclusie en wat consumenten van merken verwachten
VIA lanceert samen met ICTRecht custom GPT voor privacyvragen in de Nederlandse advertentiebranche
Om leden te ondersteunen introduceert VIA een custom GPT: een AI-tool die speciaal is getraind om snel en duidelijk antwoord te geven op privacyvragen die specifiek spelen in de Nederlandse advertentiebranche