
Deadline implementatie TCF v2.2 verplaatst
De Transparency and Consent Framework Steering Group (TCF SG) van IAB Europe heeft naar aanleiding van feedback van leden besloten om de deadline voor de implementatie van TCF v2.2 te verplaatsen van 30 september 2023 naar 20 november 2023. Het staat deelnemers vrij om voor deze tijd al de overstap te maken naar TCF v2.2.
Na 20 november worden alle gecreëerde TC Strings op basis van TCF v2.1 ongeldig verklaard.
Bekijk het volledige bericht hier.
Gerelateerde artikelen
Digitale buitenreclame maakt een opmerkelijke opmars. Tot 2030 groeit de buitenreclameomzet naar verwachting met gemiddeld 5 procent per jaar en streeft radio voorbij als advertentiekanaal.
Mapping the Social Impact of Digital Advertising and Media
New IAB Europe Report Reveals How Digital Advertising Shapes the Social Fabric of Today’s Media Ecosystem
Taskforce Uitgelicht: Duurzaamheid staat nooit stil
Er zijn veel ontwikkelingen en initiatieven gaande. Als VIA Taskforce Sustainability kunnen we hier actief aan bijdragen en ondersteunen.





