
Deadline implementatie TCF v2.2 verplaatst
De Transparency and Consent Framework Steering Group (TCF SG) van IAB Europe heeft naar aanleiding van feedback van leden besloten om de deadline voor de implementatie van TCF v2.2 te verplaatsen van 30 september 2023 naar 20 november 2023. Het staat deelnemers vrij om voor deze tijd al de overstap te maken naar TCF v2.2.
Na 20 november worden alle gecreëerde TC Strings op basis van TCF v2.1 ongeldig verklaard.
Bekijk het volledige bericht hier.
Gerelateerde artikelen
De Europese Commissie werkt aan de Digital Fairness Act (DFA), een nieuwe wet die consumenten beter moet beschermen in de digitale wereld. In dit artikel lichten we het gebruik van dark patterns en de bescherming van kwetsbare groepen toe.
Gezamenlijke brancheorganisaties verbinden zich aan Pitchcode 2025
Download de Pitchcode 2025
IAB Europe Releases First Impact of AI on Digital Advertising Report
IAB Europe released the first study showing how AI is being adopted, governed, and leveraged across the digital advertising ecosystem