Enquête: VIA Content Definitie Onderzoek

Werk jij bij een publisher, (media)agency, creatief bureau, merk of productie partij? Doe dan mee!

De Taskforce Content heeft het ‘Content Definitie Onderzoek’ opgezet om een totaalbeeld te creëren van de way of working rondom content in de Nederlandse creatieve industrie. De enquête bestaat uit 12 vragen en het kost je ongeveer 7 minuten om in te vullen.

(function(t,e,s,n){var o,a,c;t.SMCX=t.SMCX||[],e.getElementById(n)||(o=e.getElementsByTagName(s),a=o[o.length-1],c=e.createElement(s),c.type="text/javascript",c.async=!0,c.id=n,c.src="https://widget.surveymonkey.com/collect/website/js/tRaiETqnLgj758hTBazgd9xfpSX6QXc7Jc8tKR1xcdJcS4iZKsKOslqpm6df5zNp.js",a.parentNode.insertBefore(c,a))})(window,document,"script","smcx-sdk"); Maak uw eigen enquête voor feedback van gebruikers

Gerelateerde artikelen

Just Getting Started

Het Nederlandse bureaulandschap ontwikkelt zich snel, heel snel. Nieuwe communicatiekanalen volgen elkaar in moordend tempo op en jonge creatieven weten hier steeds sneller en slimmer op in te spelen. Maar waar begin je als jonge bureaudirec

Lees verder