Enquête: VIA Content Definitie Onderzoek

Werk jij bij een publisher, (media)agency, creatief bureau, merk of productie partij? Doe dan mee!

De Taskforce Content heeft het ‘Content Definitie Onderzoek’ opgezet om een totaalbeeld te creëren van de way of working rondom content in de Nederlandse creatieve industrie. De enquête bestaat uit 12 vragen en het kost je ongeveer 7 minuten om in te vullen.

(function(t,e,s,n){var o,a,c;t.SMCX=t.SMCX||[],e.getElementById(n)||(o=e.getElementsByTagName(s),a=o[o.length-1],c=e.createElement(s),c.type="text/javascript",c.async=!0,c.id=n,c.src="https://widget.surveymonkey.com/collect/website/js/tRaiETqnLgj758hTBazgd9xfpSX6QXc7Jc8tKR1xcdJcS4iZKsKOslqpm6df5zNp.js",a.parentNode.insertBefore(c,a))})(window,document,"script","smcx-sdk"); Maak uw eigen enquête voor feedback van gebruikers

Gerelateerde artikelen

De Digital Fairness Act

De Europese Commissie werkt aan de Digital Fairness Act (DFA), een nieuwe wet die consumenten beter moet beschermen in de digitale wereld. In dit artikel lichten we het gebruik van dark patterns en de bescherming van kwetsbare groepen toe. 

Lees verder