Kijk terug: Ben jij klaar voor een toekomst zonder cookies?
Uit ons C-level onderzoek ‘marketing is a delicate balancing act’ van eind 2020 bleek dat 91% van de ondervraagden nog niet volledig was voorbereid op een wereld zonder cookies, maar de klok tikt door. Zijn wij als industrie klaar voor de veranderingen in 2022?
Als vervolg op de tweedelige webinarserie The Cookieless Era, gingen we samen met Teads, verder in gesprek met experts, zodat we ons gezamenlijk kunnen voorbereiden op het cookieloze tijdperk.
Na een korte introductie van Fabio Corona en Wendy Pouw trapte Hugues Templier, Head of Data bij Teads, de sessie af met een update van de status quo en de impact ervan op onze industrie (eng). Vervolgens leidde Angela Tropper de paneldiscussie over het belang van contextuele targeting en stelde de panelleden de vraag : ‘Wat doe jij om voorbereid te zijn op de cookieloze toekomst?’. Het panel: Robin Loef, VIA-taskforcevoorzitter Cookieless, Luke van Veen, Digital Media Lead & E-Commerce business bijSamsung Electronics BENELUX, Anton Kanis, Managing Director bij Annalect en Katja Henneveld, Country manager NL, BE & FR bij Adform
Kijk nu de webinar terug!