TASKFORCE DOOH PODCAST

Aflevering 1 - vertrouwen, educatie & validatie

We willen echt iets voor de branche gaan betekenen en we hebben nu een enthousiaste groep waarmee dat ook kan. Vertellen wat we doen en waarom. Meters maken!

De Taskforce Digital Out of Home (DOOH) wil de groei en kennis van de digitale markt in de buitenreclame verder bestendigen en stimuleren. De Taskforce doet dat door alle marktpartijen duidelijkheid en eenduidigheid te bieden over de belangrijke thema’s rondom dit groeiende en innoverende medium waarvan steeds meer adverteerders de voordelen beginnen in te zien

In de eerste aflevering van de podcast onthullen Robert van der Starre (CEO van Kinetic en voorzitter van de Taskforce), Natasja Elmont (Buying Director bij Publicisgroupe), Govaert Plesman (Digital Trading Director bij Magnaglobal) en Radjen van Wilsem (CEO van CS Digital Media) de focus en de plannen van de Taskforce.

Verder komen aan de orde het onderlinge vertrouwen in de markt en hoe dat is veranderd onder invloed van de pandemie, de verhouding van DOOH ten opzichte van andere media als televisie en last but not least het belang van educatie, validatie en transparantie.

Gerelateerde artikelen

Digital Ad Spend Study 2023

De digital-advertisingbestedingen zijn in 2023 met 5 procent gegroeid. In totaal besteedden adverteerders ruim 3,7 miljard euro aan digitale advertenties. Dat zien we terug in de jaarlijkse Digital Ad Spend Study.

Lees verder