Digital Out of Home

Digital Out of Home (DOOH) is wellicht het meest publieke medium dat er bestaat. Het staat altijd in de schijnwerpers bij consumenten, gemeenten en adverteerders. Het is dan ook niet zo vreemd dat steeds meer adverteerders de voordelen van DOOH beginnen in te zien, zoals interactieve advertenties die dynamisch zijn aangepast aan de doelgroep en het tijdstip van de dag. Om het overzicht en de groei van de markt verder te kunnen bestendigen, zal de Taskforce DOOH alle marktpartijen duidelijkheid en eenduidigheid bieden over de belangrijke thema’s rondom dit medium.

RADJEN VAN WILSEM

Librium
Taskforcevoorzitter Digital Out of Home

Momenteel actief als CEO van de groep Librium waarin diverse labels zitten die met eigen Advertising Technology, Online Out of Home bouwen in de markten voor Media, Mobility, Energy en E-Commerce.  Bekendste labels zijn CS Digital Media, Myadbooker, CS Advanced Technology en Dutchital.  
 
Tech en Business achtergrond is opgebouwd in de jaren 90 met liberalisering van de Global Telecom sector en met bouw en invoering bij alle Telecom bedrijven van media type zoals SMS, 0800/0900, Mobile,  Wireless Internet en de ontwikkeling van Value Added Services daarop voor Marketing. 

Gerelateerde berichten