Digital Out of Home

Digital Out of Home (DOOH) is wellicht het meest publieke medium dat er bestaat. Het staat altijd in de schijnwerpers bij consumenten, gemeenten en adverteerders. Het is dan ook niet zo vreemd dat steeds meer adverteerders de voordelen van DOOH beginnen in te zien, zoals interactieve advertenties die dynamisch zijn aangepast aan de doelgroep en het tijdstip van de dag. Om het overzicht en de groei van de markt verder te kunnen bestendigen, zal de Taskforce DOOH alle marktpartijen duidelijkheid en eenduidigheid bieden over de belangrijke thema’s rondom dit medium.

MARVIN VACQUIER DROOP

Confirm
Taskforcevoorzitter Digital Out of Home

Marvin is een bekend gezicht binnen VIA Nederland en heeft zich de afgelopen 10 jaar ingezet voor de Programmatic taskforce en de DOOH taskforce. Op dit moment is hij Founder van Confirm, een technology company dat zich richt op het brengen van uniforme reporting naar de Digital Out of Home industrie. Naast zijn werk aan Confirm heeft hij meerdere rollen in de markt van signage ingevuld en aan de wieg gestaan van de uitrol van retail media netwerken als Jumbo en SPAR.

Gerelateerde berichten