Cookieless

robin loef

Dentsu Internationaal
Taskforcevoorzitter Cookieless

In zijn rol als digitale consultant bij Dentsu is Robin verantwoordelijk voor het vertalen van klantwensen in online in- en omzet. Dit doet hij onder andere als Digital Lead Heineken/Vrumona bij dentsu Red Star. Met zijn kennis en ervaring van digitale media zoekt hij dagelijks naar de balans tussen bewezen kanalen en innovatieve oplossingen om het campagneresultaat te maximaliseren. Het volgen van digitale ontwikkelingen en implementeren van innovatieve mogelijkheden, zoals digitale out of home, connected TV en hyperlokale mobile campagnes, zijn afgelopen jaren de focus geweest in zijn campagne designs. Het verdwijnen van de advertentiecookie en daarmee de fundering van het huidige digitale advertentielandschap, heeft zijn aandacht weten te trekken. Als antwoord hierop heeft Robin met een vijftal enthousiaste, technische en vooral nieuwsgierige marketingexperts medio 2020 een groep gevormd om de nationale en wereldwijde ontwikkelingen te volgen.

Gerelateerde berichten

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!