Cookieless
Victor van Venrooij
Digital Audience
Taskforcevoorzitter Cookieless
Gerelateerde berichten

Terugkijken: Cookieless webinar – consent, meting & Creatie
Nu de afschaffing van third-party cookies nog maar een paar maanden op zich laat wachten, worden er vraagtekens gezet bij het vermogen van adverteerders om doelgroepen effectief te targeten zonder gebruik te…

Whitepaper Cookieless advertising – Contextual targeting als oplossing voor privacy vriendelijke marketing
De roep om privacy wordt steeds groter. Advertenties worden getarget en uitgeleverd door middel van verschillende methodes, zoals de welbekende cookies, logingegevens van de bezoeker op de specifieke website of bepaalde ID’s…

Samsung: ‘Personalisatie is altijd key, juist in een privacy-firstspeelveld”
Het afscheid nemen van third-party cookies duurt langer dan verwacht. Mikte Google eerder op eind 2023, inmiddels wordt er al gesproken over de tweede helft van 2024 of misschien nog wel later. Maar dat het gaat…

Oproep: input voor de cookieless taskforceOproep
De VIA Cookieless taskforce cookieless heeft jouw hulp nodig! Door mee te doen aan deze enquête draag jij in slechts 5 minuten bij aan het samenstellen van een passend programma/aanbod aan informatievoorziening…

Overzicht vereisten cookiebanner Europese landen
Er heerst momenteel veel onduidelijkheid over de verplichting van de “Reject-all” knop in cookiebanners. Hoewel de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) deze nog niet verplicht heeft gesteld, zien we dat autoriteiten in andere Europese…