
Deadline implementatie TCF v2.2 verplaatst
De Transparency and Consent Framework Steering Group (TCF SG) van IAB Europe heeft naar aanleiding van feedback van leden besloten om de deadline voor de implementatie van TCF v2.2 te verplaatsen van 30 september 2023 naar 20 november 2023. Het staat deelnemers vrij om voor deze tijd al de overstap te maken naar TCF v2.2.
Na 20 november worden alle gecreëerde TC Strings op basis van TCF v2.1 ongeldig verklaard.
Bekijk het volledige bericht hier.
Gerelateerde artikelen
Praktische gids van bvA en VIA helpt marketeers om effectiever te werken aan meetbare impact
Staat van DE&I in de marketing industrie
De resultaten van het eerste grootschalige onderzoek naar Diversiteit, Gelijkheid en Inclusie binnen de Nederlandse marketingsector
De AI-paradox: massaal gebruikt, strategisch onderbenut
De resultaten van het onderzoek dat VIA Taskforce Consumer Insights uitzette eind 2024. Een onderzoek naar het gebruik van AI in media, marketing en reclame.