Kijk terug: De Nieuwe Aandachtseconomie

 

kijk terug: VIA x Teads - de nieuwe aandachtseconomie

Naarmate het medialandschap zich aanpast en verandert, evolueert ook de benadering van meten. Het meten van aandacht wordt essentieel voor hoe merken weten of hun advertenties een impact hebben in mobiele omgevingen. Daarom speelt mobiel advertentiemateriaal een steeds grotere rol bij het stimuleren van merkgroei.

Op 14 oktober gingen Fabio Corona en Wendy Pouw vanuit het hoofdkantoor van Teads, met elkaar in gesprek rondom het thema ‘De Nieuwe Aandachtseconomie’. Aansluitend vond een paneldiscussie onder leiding van Angela Tropper plaats, met sprekers Yvonne Goos, Michael Willems en Manon Hietbrink. Heb je de sessie gemist? Bekijk ‘m hieronder terug.

Webinar

Gerelateerde artikelen

Just Getting Started

Het Nederlandse bureaulandschap ontwikkelt zich snel, heel snel. Nieuwe communicatiekanalen volgen elkaar in moordend tempo op en jonge creatieven weten hier steeds sneller en slimmer op in te spelen. Maar waar begin je als jonge bureaudirec

Lees verder