Search Buiten Zoekmachines - Search

Bij zoekmachinemarketing, ook wel bekend onder de Engelse term Search Engine Marketing, denken mensen in eerste instantie aan zoeken naar informatie in een traditionele zoekmachine. Op zich is dat niet zo vreemd, maar de wereld is zoveel groter dan Google en Bing. Er wordt namelijk op veel meer plekken gezocht, denk aan Funda voor makelaars, of Indeed voor uitzendbureaus.

In deze whitepaper ligt de focus op de platformen YouTube en Pinterest en op de marketplaces. Wij hebben hiervoor gekozen omdat hier voor (zoekmachine)marketeers de grootste optimalisatiekansen liggen.

Met dank aan Cees Krijger (Envonker), Vivianne van Strijland (Reprise) en Dolf Kos (SMG).

Download

 

 

Gerelateerde artikelen

Just Getting Started

Het Nederlandse bureaulandschap ontwikkelt zich snel, heel snel. Nieuwe communicatiekanalen volgen elkaar in moordend tempo op en jonge creatieven weten hier steeds sneller en slimmer op in te spelen. Maar waar begin je als jonge bureaudirec

Lees verder