consumer insightS
De Taskforce consumer insights geeft duiding en richting voor een goed gebalanceerde media-, communicatie- en marketingstrategie. Dit doet zij door het veranderend consumentengedrag te analyseren, in kaart te brengen en te koppelen aan verschillende theorieën uit de gedragswetenschap die van invloed zijn op marketing en mediakeuzes in het vak. Op deze wijze maakt zij inzichtelijk welke theorieën het meest van toepassing zijn, welke mediaselectie daar het best op aansluit, welke keuzes gemaakt moeten worden om de juiste balans in de marketingstrategie te vinden en een evenwicht te creëren tussen korte- en langetermijndoelstellingen, investeringen en resultaten.
Nine de Knecht
ACHTUNG! Amsterdam
Taskforcevoorzitter consumer insights
Nine is Head of Strategy bij dentsuAchtung! waar ze nu drie jaar werkzaam is. Ze is geboren in de jaren negentig en ondertussen al meer dan negen jaar werkzaam op het gebied van marketing. Ze begon haar carrière bij Red Bull waar ze in een ketel van dit magische drankje werd gedompeld. Daar komt ook haar oneindige energie nog steeds vandaan. Met haar voorliefde voor wetenschap is ze altijd opzoek naar dat ene menselijke inzicht.
Gerelateerde berichten

Kijk terug: ALV
Op 3 juni vond onze eerste Algemene Leden Vergadering als VIA plaats. Voordat we overgingen op het officiële deel, gingen we in op de belangrijkste ontwikkelingen, kansen en uitdagingen voor Creatie, Media…

Fusie wapenfeit nummer 1: twee nieuwe taskforces die het verschil gaan maken
De fusie tussen VEA en IAB Nederland is het ultieme bewijs dat je alles kunt bereiken, mits je er zelf 100% achter staat. Tussen de aankondiging en de daadwerkelijke fusie zaten nog geen drie maanden, maar…