Creative
Data, techniek, media en creatie kunnen in het huidige landschap niet meer zonder elkaar. Techniek en data hebben de weg gebaand voor een andere manier van werken en andere vormen van creativiteit, inspiratie en inzichten. Door data te analyseren en door kennis en ervaringen te delen, biedt de Taskforce Creative essentieel inzicht waarmee bedrijven het volledige potentieel van data, techniek, media en creatie kunnen benutten.
RUBEN SONDAAR
Cavai: Marketing & Advertising
Taskforcevoorzitter Creative
Ruben heeft ruim twaalf jaar ervaring in de media. Hij heeft zich ontwikkeld tot een digitale programmatic specialist in diverse commerciële en strategische rollen bij onder andere DPG, Lemz, Yieldr en SpotX. Hij heeft altijd een voorliefde gehad voor het snijvlak van data en techniek aan de ene kant, en creativiteit en de merkboodschap aan de andere kant. Dat komt nu ook tot uiting in zijn rol als Sales Director Benelux bij Cavai, een creatief platform voor conversational ads.
Gerelateerde berichten

AI-persoonlijkheid Esther Olofsson nieuwste lid van VIA Taskforce Creative
Amsterdam, donderdag 21 september – De Taskforce Creative van branchevereniging VIA verwelkomt met trots een uniek nieuw lid in hun team: Esther Olofsson, AI-persoonlijkheid en virtual human. Met deze samenwerking tussen mens…

NeuroSnippets
Neuromarketing; wellicht nog een abstract begrip voor veel media- en marketingspecialisten. Wat is neuromarketing precies en hoe kan het je marketingstrategie helpen? Aan VIA-taskforce Creatie de taak om zoveel mogelijk complexiteit uit…

De (DNA-)verschillen tussen data-analisten en creatieven
De relatie tussen data en creatie zit al jaren in een grauw schemergebied: er blijft te veel gedoe om samen gelukkig te kunnen zijn, maar de basis lijkt net stevig genoeg om niet…

Even voorstellen: Ruben Sondaar, de nieuwe voorzitter van de Taskforce Creative.io
Op 1 september heeft Ruben Sondaar, Sales Director Benelux bij Cavai, het voorzitterschap overgenomen van Hans van Avendonk. VIA ging in gesprek met Ruben om te ontdekken waarom hij de nieuwe…

Fusie wapenfeit nummer 1: twee nieuwe taskforces die het verschil gaan maken
De fusie tussen VEA en IAB Nederland is het ultieme bewijs dat je alles kunt bereiken, mits je er zelf 100% achter staat. Tussen de aankondiging en de daadwerkelijke fusie zaten nog geen drie maanden, maar…