Creative

Data, techniek, media en creatie kunnen in het huidige landschap niet meer zonder elkaar. Techniek en data hebben de weg gebaand voor een andere manier van werken en andere vormen van creativiteit, inspiratie en inzichten. Door data te analyseren en door kennis en ervaringen te delen, biedt de Taskforce Creative essentieel inzicht waarmee bedrijven het volledige potentieel van data, techniek, media en creatie kunnen benutten.

RUBEN SONDAAR

Cavai: Marketing & Advertising
Taskforcevoorzitter Creative


Ruben heeft ruim twaalf jaar ervaring in de media. Hij heeft zich ontwikkeld tot een digitale programmatic specialist in diverse commerciële en strategische rollen bij onder andere DPG, Lemz, Yieldr en SpotX. Hij heeft altijd een voorliefde gehad voor het snijvlak van data en techniek aan de ene kant, en creativiteit en de merkboodschap aan de andere kant. Dat komt nu ook tot uiting in zijn rol als Sales Director Benelux bij Cavai, een creatief platform voor conversational ads.

Gerelateerde berichten

NeuroSnippets

Neuromarketing; wellicht nog een abstract begrip voor veel media- en marketingspecialisten. Wat is neuromarketing precies en hoe kan het je marketingstrategie helpen? Aan VIA-taskforce Creatie de taak om zoveel mogelijk complexiteit uit…

Meer informatie

Nieuwsbrief

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en events!