Digital Out of Home
Digital Out of Home (DOOH) is wellicht het meest publieke medium dat er bestaat. Het staat altijd in de schijnwerpers bij consumenten, gemeenten en adverteerders. Het is dan ook niet zo vreemd dat steeds meer adverteerders de voordelen van DOOH beginnen in te zien, zoals interactieve advertenties die dynamisch zijn aangepast aan de doelgroep en het tijdstip van de dag. Om het overzicht en de groei van de markt verder te kunnen bestendigen, zal de Taskforce DOOH alle marktpartijen duidelijkheid en eenduidigheid bieden over de belangrijke thema’s rondom dit medium.
Radjen van Wilsem
Librium
Taskforcevoorzitter Digital Out of Home
Momenteel actief als CEO van de groep Librium waarin diverse labels zitten die met eigen Advertising Technology, Online Out of Home bouwen in de markten voor Media, Mobility, Energy en E-Commerce. Bekendste labels zijn CS Digital Media, Myadbooker, CS Advanced Technology en Dutchital.
Tech en Business achtergrond is opgebouwd in de jaren 90 met liberalisering van de Global Telecom sector en met bouw en invoering bij alle Telecom bedrijven van media type zoals SMS, 0800/0900, Mobile, Wireless Internet en de ontwikkeling van Value Added Services daarop voor Marketing.
Gerelateerde berichten

Terugblik: VIA X GLOBAL – AANDACHTTREKKERS
(Digital) Out-of-Home strategy session Afgelopen dinsdag organiseerden wij samen met Global, de (Digital) Out-of-Home strategy sessie: Aandachttrekkers. We kijken terug op een geslaagd partnerevent waarin werd besproken hoe je in de…

Terugblik: Digital Out Of Home
Losse onderdelen moeten samenkomen om DOOH verder te helpen. Digital Out-of-Home (DOOH) kent steeds grotere tractie, maar uiteraard zijn er nog verschillende hobbels te nemen. Rond transparantie, afrekenen en creatie bijvoorbeeld,…

Digital Out Of Home Creatie
De effectiviteit van een Digital Out-of-Home (DOOH) campagne wordt voor meer dan 40% bepaald door de creatie. Het is dus belangrijk om hier voldoende aandacht aan te besteden. In samenwerking met…

TASKFORCE DOOH PODCAST
Aflevering 1 – vertrouwen, educatie & validatie We willen echt iets voor de branche gaan betekenen en we hebben nu een enthousiaste groep waarmee dat ook kan. Vertellen wat we doen en…

Even voorstellen: Robert van der Starre, de nieuwe voorzitter van de Taskforce DOOH
Na twee jaar draagt Guy Grimmelt het voorzitterschap van de Taskforce DOOH over aan Robert van der Starre, CEO bij Kinetic Nederland. Het voorzitterschap overnemen op een moment dat de markt zo…