Archieven Kennisbank

Digital Out Of Home Creatie
De effectiviteit van een Digital Out-of-Home (DOOH) campagne wordt voor meer dan 40% bepaald door de creatie. Het is dus belangrijk om hier voldoende aandacht aan te besteden. In samenwerking met…

DE E-COMMERCE JOURNAL CLUB
Aflevering 6 – Marjolein vendrig Onze insteek is juist om veel zuiniger te zijn met je eigen producten dat je al in huis hebt Marjolein Vendrig Met de VIA E-commerce Journal Club…

TASKFORCE DOOH PODCAST
Aflevering 1 – vertrouwen, educatie & validatie We willen echt iets voor de branche gaan betekenen en we hebben nu een enthousiaste groep waarmee dat ook kan. Vertellen wat we doen en…

Een Nieuwe Kijk op Bricks & Clicks
Een nieuwe kijk op bricks en clicks Interview met arjan ter huurne, chief growth officer van abovo maxlead Op vrijdag 12 november organiseert het grootste onafhankelijke marketingbureau van Nederland Abovo Maxlead voor…

Addressability in een cookieloze wereld, hoe?
Addressability in een cookieloze wereld, hoe? Deze experts beseffen: uitstel van afschaffing third-party cookies is nog geen afstel. Anderhalf jaar lang werd er over bijna niets anders geschreven en gesproken dan…

#NoEasyWins in digitale beleidsvorming!
#NoEasyWins in digitale beleidsvorming! Op 27 oktober j.l. heeft IAB Europa de #NoEasyWins campagne gelanceerd. De campagne benadrukt hoe een verbod op ‘targeted ads’, als onderdeel van de nieuwe Digital Services Act (DSA), verstrekkende gevolgen kan hebben.…

DE E-COMMERCE JOURNAL CLUB
Aflevering 5 – Tim van der Bilt Je ziet dat partijen eerst een eigen portal waren maar nu ook andere merken gaan voeren. Dan wordt je eigenlijk per definitie een marketplace en…

Genomineerden Friends of Search Awards 2021 zijn bekend
Genomineerden Friends of Search Awards 2021 zijn bekend De jury van de Friends of Search Awards is eruit! In de categorie Search Engine Optimization (SEO) maken BOVAG, Smulweb en Intergamma kans om de award in de wacht te slepen. In…

Search Buiten Zoekmachines – Search
Bij zoekmachinemarketing, ook wel bekend onder de Engelse term Search Engine Marketing, denken mensen in eerste instantie aan zoeken naar informatie in een traditionele zoekmachine. Op zich is dat niet zo vreemd,…

Brand Safe Adverteren: Alle Mogelijkheden op een rij – Programmatic
Brand Safe Adverteren: Alle Mogelijkheden op een rij – Programmatic Afgelopen jaren stonden de media vol met onderwerpen die negatief geladen zijn of op zijnminst gevoelig liggen. Denk aan MH17, de dood…

Kijk terug: De Nieuwe Aandachtseconomie
kijk terug: VIA x Teads – de nieuwe aandachtseconomie Naarmate het medialandschap zich aanpast en verandert, evolueert ook de benadering van meten. Het meten van aandacht wordt essentieel voor hoe merken weten…

Samenwerking VIA & CMOTalk voor het nieuwe, jaarlijkse marketing onderzoek.
Samenwerking VIA & CMOTalk voor het nieuwe, jaarlijkse marketing onderzoek. Urgente marketingthema’s wetenschappelijk onderzocht VIA slaat de handen ineen met CMOtalk voor een nieuw, jaarlijks wetenschappelijk onderzoek onder marketingdirecteuren. Het wetenschappelijk onderzoek,…